Akhirnya!...100 follower!

hehehe...tahniah kepada mahfuzah mardy.....anda adalah follower yang ke #100.. takde hadiah pon cume nak bagi tau ini lah permulaan yang baru untuk blog HJS...ok..... fadz berhenti dulu buat post.... sebab fadz ade janji ngan korang dekat post "Penat Sudah blogwalking"...fadz dah janji fadz nak follow balik follower yang fadzz tak follow lagi... ader lagi fadz nak buat lepas follower yang ke 100 ni....

iaitu.....:


  • follow balik follower....
  • mengemas blog...
  • mengumpul idea....
itu jer....
p/s:like post ni......

6 comments:

  1. cari idea bro..? nak cadangkan HJS buat script macam content of table dari abu farhan..tp versi abu farhan di bahagikan kepada label..kalo HJS blh buat content of label tanpa membahagikan..post kepada labelkan best..mungkin penerangan dari kata2 ni sukar nak paham..cuba tgk script abu farhan pada homepage sy..

    BLogger BLog Tutorial

    ReplyDelete
  2. salam bro..apa kbr..menulis javascript adalah perkara yang rumit tapi untuk mengubahnya tidak la susah sangat walaupun tiada asas pengetahuan JS..jadi sy cadangkan agar saudara menguploadkan script yang bro buat agar tidak dicuri oleh siapa2..sama seperti abu farhan..dia hanya uploadkan script..dan tiada siapa dapat mencuri script yang dia tulis...berikut adalah contoh script yang orang tulis tp saya ubah..klik sini..dan saya boleh claim diri sy sebagai penulis javascript..walaupun saya tiada asas langsung pasal JS...sekian...gud luck 4 u mr C0D3R..

    ReplyDelete
  3. <Polskahackrew>
    i agree with you... menulis javascript memang susah....salah taip satu huruf mencacatkan keadaan...i mengambil masa yang lama untuk membuat satu function...sehingga penulis terasa ingin mengalah...tapi pantang berundur separuh jalan...sebabtu saya sediakan borang untuk sesuatu widget yang saya cipta...tujuannya untuk mengelakkan pengubah tahu isi kandungannya...tapi bila buat macam tu, banyak masa yang saya guna...dulu saya pengubahjs jugak... tapi bila sy tau bertapa susahnya scripter menulis javascript..saya mau berhenti mengubah dan saya ingin membuat sendiri javascript....jadi saya harap penulis javascript beginner menghargai sesuatu karya javascript...sekian(panjangnya karangan)

    ReplyDelete
  4. rajin betol berblogwalking.. :) reen follow sini.. :) jom follow reen balik,, :)

    ReplyDelete

Newer Post Older Post Home HantuJavascript klikbutton Like Us Follow Us Subscribe Follow News

tak mampu donate click pon boleh